Nu är det dags!

sådär nu är jag nästan redo att ge mig av till bussen! Då ska jag ringa nathalie och klaga lite! Idag blir det mjukisbyxor och mjukiströja från Bikbok! Tänkte visa er det men förstår inte hur jag får in bilderna till datorn från min nya telefon, hel knasigt! Får inte musik men inte bilderna!

Nog om mitt tjat om min lilla titthålsoperation, jag överlever säkert eller det gör jag! men vissa är livrädd för saker och vissa andra! Några av er kanske är livrädd för spindlar eller ormar eller något äkligt medans jag är livrädd för sprutor!

P.s jag har inte ens hål i öronen!
Önska mig lycka till! D.s

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du göra? :( , själv håller jag me ddig hatar oxå att bli sövd. Hoppas det går bra vad du nu än ska göra :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback