Lugg dags

Sådär nu har jag skaffat mig en lugg! Nöjd är jag allt! Tackar vi min mamma för! Tack tack tack!
Nu väntar jag på att pappa ska komma så ska han klippa sig också och sen blir det hem färd till pappa med lite godis och julmust. Små mysigt! Funderar på att tända ljus!

För nämligen på husvisning som vi hade igår tänder dom ljus i alla rum och dom var kvar när jag kom in i mitt rum och det såg så mysigt ut! Tänk om man hade någon att dela med i sängen med alla tända ljus! Sånt kommer någon gång i framtiden.. Nu pratar jag med mimmi! har inga batterier på mobilen men funderar på om hon ska ringa till den i stället! sånt som märks!

snabba puckar och nu får vi se när nästa inlägg kommer eftersom internet inte vill funka hemma hos oss!

imorgon blir det vik och wall eller vad det heter och prata om prao plats och sen ut och ta ett glas vin men tjejorna och tobbe för att fira min kära bästa vän som fyller år imorgon!

Hej hej



Lite smygtitt, tagen alldeles nyss. Dock utan smink och super trött! mer bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: LINDA MARIA ERIKSSON

Haha jaså ;D.. Okej ser på bilden det blev fint! Du passar i lugg :)

Postat av: Malin

Nästan alla tjejer blir så jävligt snygga med lugg - Kanske borde man testa? ♥

2008-10-20 @ 19:42:53
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/
Postat av: Felice - FASHION IS HOT OR NOT

Hej, vilken fin blogg du hade:)

kolla in min.



WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE



Xoxo/F

2008-10-21 @ 10:59:46
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback