låt mig va!

Idag slog allt till i huvudet, jag tänker inte försöka längre och allt är ditt fel. Jag sätter inte min fot hos er längre, jag sover hellre på gatan den veckan det är eran! Jag tänker aldrig lägga energi på att prata med dig, inte ens kolla på dig! Du har förstört för dig själv, du och din man! Sluta läs min blogg. Läs aldrig mer min blogg, jag vill att du slutar att bry dig, sluta lägga den energin du låtsas att lägga på mig. Fortsätt att bry dig om dig själv, jag vet att du inte vill lägga energi på mig. Ge upp och lev ditt eget liv. Jag är 18 år och behöver inte dig längre! Jag menar med mitt hjärta när jag säger att jag hatar dig och aldrig mer tänker att prata med dig!

Kommentarer
Postat av: sheima

ok hoppas det blir bättre :/

Postat av: Marie

ja de är de bästa! Min bästa kompis gjorde precis så, frågade; Men hur är det med dig egentligen? och det betydde allt för mig!

Sköt om dig!!

2008-10-12 @ 22:46:30
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Marie

Det blir det säkert!

kram

2008-10-12 @ 22:59:59
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj vad har hänt gumman?

Finns om du vill prata av dig med en främling. :)



Jo tack, det är finfint med mig också. Lite trött bara, ska nog hoppa i säng snart.





Puss!

2008-10-13 @ 00:32:20
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: mimmi

håå, hoppas det blir bättre min vän . <3

2008-10-13 @ 17:15:16
Postat av: mimmi

håå, hoppas det blir bättre min vän . <3

2008-10-13 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback