klar

Nu tänkte jag visa er hur jag ska se ut ikväll! Jag är klar, dock ska vi inte gå förns om en timme. min bästa vän som har middagen är försenad och då blir middagen försenad. "löshåret tar 40 minuter och sminket tar 40 minuter och sen så måste jag fixa alla kläder" haha, det är min bästis det ;)

Nu ska jag ut och röka, för jag har faktiskt köpt cigg! ;)



Klänningen jag har på mig är egentligen en "ballongkjol" men den var lite för stor så jag kan ha den som klänning i stället, perfekt :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja eller hur,har fått me mig 2 tjejer som skall hjälpa till att pöanera,har inte en aning när det hela blir färdigplanerat men asså bloggfest hade ju varit såååå himla kul!

Postat av: Carro

Tack så mkt och tack detsamma :)

Fin klänning!

2008-10-25 @ 22:03:13
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

ååh vilken fin klänning :)

2008-10-26 @ 20:45:12
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback