Jisses!

tårar, skratt och ännu mer tårar kom det från mig inne i bio salen! Jisses säger jag bara vilken bra film och slut! Jag rekomenderar den verkligen till alla. Den är verkligen underbar! Dock lite seg i början men efter några minuter blir det bättre! Nu mitt råd till er läsare! SE HIGH SCHOOL MUSICAL 3!!!!!


Nu ska jag faktiskt klaga lite, bredvid mig högst upp i bio salen satt 3 par på 15-16 års åldern! Dom som satt bredvid mig satt/låg och grovhångla under alla "lugna" låtar och pratade med varandra under "häftiga" låtarna. Mitt upp i allt kunde han även prata i telefonen! varför kan ingen visa hänsyn inne i en bio salong? Det är helt okej att skrammla lite i godispåsen men att sitta och prata i telefonen, ligga och grovhångla på en "barn" film!! Galen på jälva folk som ej tar hänsyn!

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: ja eller hur! super goda! sov gott sötnos!



JOANNA

Postat av: michelle

herregud, jag blir typ helt till mig av att bara läsa high school musical 3 XD den är verkligen asbra ! <3

2008-10-25 @ 12:47:23
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback