jag och min krycka

Hittade en krycka i frådrret så ska ta mig till ica och köpa nudlar cola och något mer smaskigt. Ska försöka ta mig dit iallfall, det är sjukt hur ont jag har! Idag ångrar jag att jag gjorde titthålet. Inte trodde jag att jag skulle få så här ont. Det suger vill jag lova er!

Fick tidningen Plaza igår av anne och där var det med en film. Ska se den filmen sen till mina nudlar och cola! Sen läsa tidningen också! Nu ska jag ta på mig strumpor och ta på mig en tröja och ge mig iväg med mitt onda knä. Ska lägga in bilder sen på knät så får ni se. Eller det är ju största bandaget på men ändå! Hej hej hej hej


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Sexparty?

Hehe, dom på jobbet tyckte det =)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback