jag hatar läxor

Kom precis på när jag läste lite olika bloggar att jag har läxor att göra tills måndag och idag är det fredag! När ska jag ta mig tid att göra dom? Ikväll orkar jag verkligen inte då mitt huvud värker snart sönder mig! Imorgon är det saker som ska fixas och på söndag blir det bakisdag! Får göra lite imorgon och resten på söndag helt enkelt! Jag hatar läxor!!! Gör ni med det?

Läxor jag ska göra tills måndag:
Skriva en text om en bild till muntlig redovisning på nationella provet på måndag i svenska B.
Göra klart frågorna till religonen (skulle vara klart för ca 3 veckor sedan)
Läsa till s 100 i en bok i svenska B, är på sidan 20.
Plugga teori till körkortet!
Jag orkar inte, den som gör mina arbeten förutom teorin till körkoret får något av mig! Någon som är villig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback