hej halllååååå!

Hej hallå bloggen igen!
Sitter hemma hos min mamma, fick något ryck förut idag så är här för att klippa mig! Ska faktiskt klippa lugg! hade lugg för ett år sen så vet att jag passar i det!

Jag sov igenom mina två svenska B lektioner. Det var ganska skönt, fast jag missade genomgången på np som är v45. Illa av mig! men men ska gå och fixa över mina pengar nu tänkte jag! sen ska jag upp och köpa cigg och lite choklad! Japp, tjockis varning!!!!

Också börjar det fixa sig med skolan. ´Det kan nog bli riktigt bra detta! ska inte ut på praktik längre utan jag ska ut och praktisera på ett byggvaruhandel! Jag ser fram emot det så imorgon, onsdag och torsdag ska jag ut och prata med tre st! Kan nog bli bra detta! Allt är en lång lång historia som jag kanske berättar någon gång! Nu blir det snabba puckar!

ha det bra så får vi se när jag skriver igen, eller när internet kommer igång igen!

p.s jag glömde berätta en sak! PÅ FREDAG SKA JAG GÅ PÅ BIO MED MIN SYSTER OCH SE HIGH SCHOOL MUSICAL 3. Jag är så lycklig att hela veckan blir bra! Dock blir det ju också bra att jag är ledig imorgon ons och torsdag! jippiiii!

Kommentarer
Postat av: LINDA MARIA ERIKSSON

Okej sköööönt lr ja kanske inte att vara bakis ;)

Har det gått över? Heh. Tack så mkt föresten. Vad har du gjort idag då? :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback