har jag konstigt musiksmak?

Nästan alla mina vänner tycker jag har konstig musiksmak och jag kan faktiskt ersänna själv att jag har det. Jag lyssnar på den musik som passar mig just den minuten eller den låten! Jag kan ändra mitt humör hur fort som helst! Det märks också på min musik! Kan ge er ett par exempel

Arg = Sliptknot Angerfist skitsystem
Ledsen = Amanda jenssen Patrick Park och Ted Gärdestad
Glad = R&B och även olika trance remixer

Ni märker hur folk vet vad jag är på för humör va? Det där var ett exempel, lyssnar ju inte bara på det där men kan säga att det blir på ett ungefär sådär!

Har ni någon konstigt musik smak, stil eller liknande?

Ikväll är jag lite nere så just nu lyssnar jag på Patrick Park - Something pretty som är en helt underbar låt!
Här har ni låten, jag ryser när jag hör den!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag ställer en fråga idag i min blogg om det är okej att ladda ner musik från nätet. Lämna gärna en kommentar om vad du tycker och tänker. ;)

Ha de bra! =)

Postat av: Rebecca

Svar; Jag håller helt med dig. ;)



Tack =)

2008-10-02 @ 19:43:55
URL: http://tjobecks.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Hehe ja men vet du:(

jag glömde mina brills^^ hehe

2008-10-02 @ 19:49:30
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback