fest fest fest för att fira!!!

Hej hej bloggen!!!

Sitter hos nathalie med tobbe och sanna inne i stan! Vi ska straxt äta popcorn och när vi har druckit lite mer ska vi dra in till stan. Kan nog tänka mig att vi kommer vara själva utan krogen! Eftersom att det är tisdag idag, dålig dag, ja jag vet men nathalie klarade körkortsteorin i dag och det firas med krogen. så enkelt är det!

Sitter med nathalies mamma´s laptop iknät och lyssnar på knasig musik medans dom andra är i köket och pratar! Nathalie och tobbe stände av musiken för några minuter sen och stod och kramades mitt i vardagsrummet och sa att dom älskade varandra. Men det visste redan jag och sanna! men dom är verkligen världens gulligaste tillsammans, så enkelt är det! hihihi!!

Bara massor av babblel från mig, inget intressant som ni vill veta kan jag tänka mig! Ska fortsätta dricka lite nu! Det blir inte att sova hemma inatt heller, för nu är klockan efter halv elva och bussen går om mindre en timme! Ska sova på soffan inatt då sanna tobbe och nathalie ska dela på dubbelsängen! men jag får både kudde och täcke! Hihi!!


SANNA SPILLDE PRECIS OCH SKRIKER FORT FORT FORT! "KÄLLEN VARFÖR GJORDE JAG SÅ´??"
hahah!

Nu ska tobbe bränna en skiva åt sanna! Nathalie dricker champange, hon firar förstår ni!

Nu ska jag vara social! Skriver igen imorgon när jag vaknar! Hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback