det kliar och jag döör

jag tror jag håller på att dö, har tvättat mig med en svamp som gör att man minskar inflektionen (?) i hela kroppen. Hela kroppen är skit torr redan och jag får inte smörja in mig med något eller ta rollon eller tvätta ansiktet med ansiktredgörning eller något! jag dööööör! Tur slapp jag håret, men usch! Ska göra samma sak imorgon bitti med! Herre jesus kristus!

Sitter och pratar med mimmi i telefonen, vi pratar om allt från ingenting och jag klagar på hur min kropp kliar. Hon ska sova hos mig på onsdag för vi har studiédag på torsdag, Jaharååå. Nu ska jag hoppa i säng snart och invänta imorgon dagen! Jag håller på att dö av nervöshet! usch usch usch usch!!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback