Big big house

Jag är verkligen den segaste personen i hela linköping! Jag har inte varit uppe på centrum än och köpt mat tills jobbet imorgon, jag har inte ringt pappa angående pengar jag har inte städat mitt rum än heller! men duschade gjorde jag precis, men nu är det orken att ta på sig och gå upp till centrum som tryter. Jisses vad jag är lat!

Nu gick jag ut och hämtade telefonen, försökte att vara lite rolig men fick bara skit tillbaka! Kul familj och kvällar jag har va?
Hos pappa var det ingen som svarade, vart håller dom hus må ni tro? Jag har blivit förälskad i toybox, hur cool är jag?

"I´am a superstar whit a big big house and a big big car"


Bild: Jag

Kommentarer
Postat av: linda

jajamen, det hoppas jag med! ;)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback