yeah

Goddag bloggen!
Det låter fel att säga så. Jag tar om allt och säger! TJENA HALLÅ!!

Idag somnade jag på våran teori lektion på heta arbeten till en film vi såg på! Tobbe slog näven i bordet och då satt min lärare och log mot mig. Typiskt mig! Så fort jag slog igen ögonen höll jag på att somna! Jag är trött och åter igen trött. Idag ska jag göra nada, chips och dip med cola ikväll skulle vara så jälva gott. Om man skulle göra något åt det och gå och köpa det. Fast nja, märks vel senare!

Idag har jag en slapp outfit som innehåller mjukisbyxor en långärmad vit tröja och sedan en blå lacoste tröja över! Slapp men ändå mysigt!

Nu ska jag fortsätta dunka musik FÖR JAG ÄR ENSMA HEMMA FÖR EN GÅNGS SKULL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback