why?

Jag kan nog inte säga att än så länge har jag varit med om en super lyckad utgång! Jag blir så ledsen på det! Antigen blir folk för fulla, eller så blir det skitsnack och folk blir ledsna eller så blir det bråk. Varför kan det aldrig bli en kväll utan sånt?  Jag är inte lika bra själv men bara slippa allt sånt kan man bara skippa!

Igår kväll blev det middag hemma hos nathalie med tjejorna sen blev det förfest och sen krogen! Lisa och sofia kom även sen så hängde med dom ungefär hela tiden på krogen! Jag sov hemma förresten, hur skönt som helst! Har tagit en lång varm dusch också för att tagit bort all färg och fått ur all hårspray i håret! Mycket skönt.

Ska hem till pappa ikväll också men ska försöka börja plugga snart så jag blir klar någon gång. Jag måste iallfall göra svenska uppgiften eftersom det handlar om nationella provet!

Nu är det dags att sätta fart! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback