tidsfördriv

det märks vel att jag har tråkigt?

Vad gjorde du igår:  var i skolan och sen i lambohov
Vem träffade du sist: min pappa
Vad är det sämsta nu: kylan och allt som har med ensamheten att göra
Vad är bäst just nu: att jag är ensam hemma
Vem kramade du senast: Nathalie
Vem ringde du senast: min syster
Vem ringde dig senast: Nathalie
Vem sjöng du med senast:  kommer inte ihåg
Vad skulle du vilja göra nu:  mysa med en kille
Vad tänker du på: en hemlighet
Vad undrar du just nu:  om jag ska gå till ica
Vad spenderar du dina pengar på: alkohol , krogen fika och cigg.
Vad drack du senast: sprite
Vad har du för planer till helgen: SOVA
Har du stadigt sällskap: Nej Nej
vad/vilka betyder mest för dig: familjen vänner och min mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback