mycket text

Mätt och belåten dock med en huvudvärk som gör att jag knappt kan kolla! Idag på sexualundervisningen var det ganska roligt faktiskt. Mina byggklasskamrater kommer alltid med så många roliga kommentarer. Dock kom inte min klasskamrat marit så alltså var jag själv och när det gällde alla tjejfrågor kollade dom på mig. Det var mindre kul! Mitt upp iallt går brandlarmet. Som tur hade jag inte hängt in min jacka i skåpet så frös inte ute! Jag har power!

Sen blev det mentortid och sen blev det dags att ha IV val efter några timmar. Skit tråkigt att sitta i skolan och vänta. La mig i soffan med madde och marion och sov. Underbart skönt! Drog och köpte cigg och cola och gick till min lektion och gick hem!

Sen åkte vi in till stan igen för att handla mat och osv. Jag övningskörde och det gick skit bra! Ska tydligen lära mig att sluta skrika och folk som gör fel, t.ex inte blinkar så man väntar i onödan! Jag svär väldigt mycket så blev många "MEN FÖR  I HEVLETE BLINKA DÅ JÄLVA GUBB JÄVEL! "
"- Akta dig, du måste lugna ner dig du kommer ju få en hjärtattack innan du tar ditt körkort" haha, det fick jag höra bredvid mig ofta! hahah!

Ikväll ska jag se på Idol med pappa och anne! Vilken fredag kväll, men köpte chips, julmust och naturgodis förut så jag klarar mig! jaharåååååå!


Så här snygg var jag när jag väntade på anne som var inne på systemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback