jaharååå

Idag har jag ont i ögonen och i näsan. Jag blir aldrig frisk, jag blir galen. Just nu har sitter jag här med mjukiskläder och lyssnar på nomy, har fastnat för dom så det står härliga till. Idag blir det en slapp dag och kväll troligtvis! Ska kanske med hem till ett par vänner till anne och pappa. Deras dotter är lika gammal som mig och en väldigt god vän till mig. men hon kanske skulle ut så hon ska höra av sig om hon är hemma eller inte! Jag hoppas på att hon är hemma! :)

Nu ska jag ut och flytta bilen, helt själv! Den står nämligen hos grannen efter våran husvisning! Jag ska flytta bilen HELT SJÄLV! börjar få lite små panik, har bett pappa stå och kolla så jag klarar det. ska nämligen backa in på våran garageuppfart och den är inte stor den! Bäst att sätta fart! åter kommer snart! hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback