hej jag heter alexandra

Idag gick jag till praktiken, trots min huvudvärk. Jag fogade kakel ex med sanna. Det var kul, pratade dock för det mesta bara om sex. Vi är ganska mogna! Funderar på att gå och lägga mig några timmar och hoppas huvudvärken går över. Imorgon har jag sexualundervisning mellan 08:25 - ca 11:00. Hur kul låter det då? "Vi vet tydligen inte hur man stoppar in kuken i fittan" Så sa en vän till mig, hahaha!

Jag kan inte sluta sjunga på she reminds me of you med nomy. När jag är ensam hemma kan jag dra på stämman lika högt som han gör i låten. jag ryser så bra låter det (inte när jag sjunger, men när han sjunger dom höga tonerna! )



hej jag heter alexandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jörnevi

snygga outfit och gud vad du är söt !


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback