Godnatt!

Godnatt bloggen säger jag nu! Snart ska jag hoppa i säng, är verkligen super trött! min syster vill tydligen som sagt byta mobil med mig och jag börjar bli ganska galen på detta! jag har ingen ork att lägga in låtar på ipoden och inte på hennes mobil heller! jag vill ha min älskling, dock kommer hon döda mig om jag säger nej nu när jag sa ja om hon köpte cola till mig. fasiken....

Som sagt sexualkunskap på schemat imorgon sen mentortid och sedan IV val till ca tre fyra sen hem och sova järnet! Puss på er och glöm inte bort att ni kan få gratis grejor genom att samla enkla poäng!

Gratiskodis.se och gratismode.se , Kanon bra sidor!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Tack!



Det är bara fint med mig, hur är det själv?

Postat av: Katja

godnatt :)

2008-11-20 @ 23:56:02
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback