mina bästa vänner

Nu tänkte jag vara sådär jätte gullig mot mina bästa vänner, det måste man vara ibland.. Kommer vara sådär super gullig och skriva lite om varje person. uuuuh, Iám goooood todaaaaay!

Muppen - henne har jag kännt i hundra år, okej 18 år. Hon är min allra bästa vän. vi har gjort kan man vel säga allt tillsammans. Hon är sådär cool och pratar lite skånsk östgötska. men hon är ändå min bästa vän. SHE IS THE COOOOLEEST! hon kallas också bitchen av mig
Nathalie - När jag träffade henne på lekis och då var hon en liten tjock köttbulle. men nu är hos snart 18 och vacker och världens sötaste person och alkolist och sexberoende men jag tycker om henne ändå. Hon har förmåga att alltid prata och kan aldrig vara tyst men man vänjer sig och när hon väl är tyst så är allt underbart.
Madelen - Henne träffade jag för första gången i sjuan när vi började i samma klass, då tyckte jag att hon var lite knasig i huvudet. henne pratade jag med nästan aldrig under tre år men nu efter vårat besök i skäggetorp i tre år blev vi nära vänner och umgås nästan jämt. Hon är häftig vill jag lova. och man vänjer sig vid henne väldigt snabbt!
Ida - Vilken brud säger jag bara.  shee is the best, en riktigt partypingla är hon. Hon har alltid det dära leendet man blir glad av. När hon kommer igång är hon tyst när hon antigen däckar eller somnar. P.s Ni ska inte vara i samma rum som henne när hon är full och med en kille. VARING SÄGER JAG! Det kan nathalie också bevisa. Säkert många fler! ;)
Mimmi -  eh henne träffade jag för första gången på kollo året 2002 på kalvhudden. Då pratade vi knappt men nu pratar vi varje dag. Hon älskar bilar och har en skit ful bil hemma. på bakrutan ska hon sätta upp "du blev just omkörd av en tjej" men jag kommer aldrig bli omkörd av henne. Hon är tuff men inte lika tuff som mig. men jag älskar henne ändå!
Isabelle - Henne har jag sparkat med platåskor en gång i tiden när det var inne. Under 4-6 sov vi hos varandra nästan varje helg och vi köpte string trosor tillsammans första gången, dåå var vii skiit coola i skolan när vi hade idrott. EEH? Idag festar vi tillsammans mycket istället för leka med barbie, det gjorde vi jämt mellan 4-6, visst var var häftiga? Hon bor också i ett blått hus och har en nästan likadan moppe som mig fast blå. niiiice!
Tobias - Första gången jag beskrev honom i min blogg beskrev jag honom som "eh jag vet inte namnet på honom pinsamt men han har bra humor" . Idag är vi varje dag och allt är fantastisk för han är en av mina bästa killkompisar. Han har även fyllesex med nathalie min bästa vän. Hon ger honom sugmärken, nej dom är inte tre utan 18 snart. Visst är det gulligt? Men tobias är cool han och en mycket bra vän som är bra på att kakla
Anton - Han har blivit en toffel sen han träffade sin flickvän carolin som han är förlovad med. men vi tycker om honom ändå, han beskrev jag också i min blogg fast "han i randigtröja läspar och jag diggar honom hårt" hmm, där kände jag mig elak... men hans flickvän och jag är bra vänner och hon är också lika cool som anton, men hon tar studenten i år så vi ses inte i skolan mer, det är tråkigt! Yeaaaaaaaaah

Det där är mina absolutaste närmaste vänner, en liten inblick på dom. Visst är dom härliga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback