trött och sliten

Igår blev det ändrade planer, åkte hem till jonas och hämta resten av min cider och tog mig till brokind för att festa med mina klasskamrater och vänner.
Det blev en mycket bra kväll måste jag säga fast att jag inte kom förns vid elva ungefär! Hälften av alla sov kvar och det var kaos på övervåningen där det låg säkert 7 madrasser. jag fick en alldeles egen med två kuddar och ett stort täckte medan vissa varken fick madrass eller kudde. Full var jag också och hade överskottsenergi som in åt tusan. Halv sex somnade jag till slut av utmattning och tydligen snarkade som ett as. Nu är jag sovit hela dagen och ska straxt hoppa in i duschen och göra ordning mig tills kvällen. Ikväll blir det krogen, kan nog bli kul. Funderar dock på att vara nykter. Känns som det behövs de.

Ses på krogen ;)

image719

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback