rastlös

Sitter och spelar holly dolly - dolly song på högsta volymen, vettig jag är idag!
Har även försökt att hitta en till present till syster men hittade inte så hon får den nästa helg.. Nu kom drängarna - vill du bli min fru, alltså ärligt vad har jag för musik på datorn hos pappa?Ja,  Om du vill bli min fru ska jag ta dig här men om du inte kan får du ta en annan man bla bla bla... eh normalt!

Idag när jag ska hem till min mamma ska jag leka med nathalie, vi ska leka i en lekpark och sen ska vi gå och sola. Ska även köpa lite blommar till min mor senare sen så hon kan få något på mors dag. det är ju trots allt min älskade mamma.

Imorgon är jag ledig, ni förstår inte hur skönt det är. JAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback