I´aaam HOME

I´am HOOME!
Visst är det tidigt för att vara fredag? Jag tycker det ska bli skönt att vakna upp pigg imorgon, dock ska jag upp vid tio för att åka in till stan för att köpa present till syrran som fyller år på söndag. Vet inte vad jag ska köpa än, hmm!

Annars är min vän nathalie nykter idag och om hon är nykter imorgon med så har jag lovat att leka i lekparken i ekdungen på söndag, en hel timme har jag lovat. men jag tror hon absolut inte kommer att klara att vara nykter imorgon så ingen lekpark blir det. Annars så är jag stolt över till nathalie!

Kvällen/dagen hemma hos mimmi och johanna var gooodisch! Vi lagade mat och såg på film och små dansade, Video ska ni få se imorgon. Även en video när nathalie fick för sig att damsuga mitt upp i allt och samtidigt hålla i "Ankan" Yeah! Jag och nathalie låg även i sängen och myste med "ankan", sen glömde nathalie sitt cigg paket hos dom så hon sprang som en spjut tillbaka för att hämta det och sprang tillbaka och hann precis med bussen in till stan! Duktig hon är.

Nu ska jag hoppa i säng, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback