friend like me

Jag har så många bilder jag vill visa er men tar aldrig orken till att lägga in dom från digitalkameran och mobilen. Skäms gör jag! Sorry!

Idag har det varit en slapp dag i skolan, har absolut inte ansträngt mig någonting och har solat bort dagen så mycket som har gått! Jag vaknade när det var 20 minter kvar tills bussen går, min lärare jag har på min arl sa till min bygglärare att jag såg bakis ut och verkade som jag var ute igår. Hmm troligt sa jag och skojjade bort det med att säga att jag ska äta min chokladboll jag köpt!

Fick även veta att vi är lediga imorgon, det sitter väldigt skönt! Först var bara betong och trä lediga men claesson drog på att vi också ville vara lediga så vi fick ett häfte att göra. Har redan gjort det och det tog 10 minuter ungefär. Skapligt slappt!
Så imorgon blir en lite jäktig dag på eftermiddagen. Men på morgonen kommer det upp bilder från dom senaste dagarna och även bättre bild på håret! Om jag inte sover bort dagen!

Klockan tre ska jag befinna mig på st lars gatan 71? För information om troligtvis mitt nya jobb i sommar och klockan fyra ska jag befinna mig på min trafikskola som ligger vid Trädgårdsföreningen, och informationen tar en timme. Yes? Men sa att jag var tvungen att gå och det fick jag, det var en lättnad!

Nu ska jag röka och se om någon kan ringa till mig, för jag behöver prata av mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback