cooperstest

Igår somnade jag inte förns vid halv två. jag var super trött imorse och kom inte alls upp i tid.
coopertestet var otroligt jobbigt, allt pågrund av mitt knä. Jag hatar mitt knä, jag hatar att jag en gång spelade fotboll i tiden och förstörde mina knän. men jag klarade det iallfall och det var roligt. vi var 4 st som inte kunde springa så vi fick cykla och det var riktigt roligt. men har fortfarande ont i knät.

snart ska jag ut och köra lite bil, jag tycker om att köra bil. sen ska jag träffa bella och sen sova tidigt idag.
Imorgon har jag en körlektion klockan kvart över elva, annars händer inget speciellt imorgon! men på fredag ska jag till vårdcentralen för kolla min knöl på revbenen.

nu ska jag se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback