bra valborg

Det blev faktiskt en mycket lyckad kväll!
Först var vi hos fia och käkade och spelade våghals. sen blev ta bussen ut på en villa fest i ljungsbro där jag satt med en kille och vi snackade i säkert en timme. Berättar mer om honom i nästa inlägg! Sen blev vi tvugna att vänta i en timme på bussen hem, då var det faktiskt väldigt skojj! Sen blev det in till stan och gå lite på krogen blev dock bara 55 en liten snabbis och ta en shott för folket ville hem! Köpte min kebab med mycket sås och lök och vandrade hem. Ringde och frågade Jonas vilket väg som var snabbast och han sa något jag inte kommer ihåg så listade mig fram vägen och det tog bara ca 15 minuter. Dock höll jag på att glömma bort koden så ringde igen. nästan lite pinsamt full! Men en lyckad kväll ändå känner jag!
Nu är jag hos mamma ska gå och ta min en fullkornspanpizza och se på tv och försöka vakna till lite! Är helt slut och borta känner jag!
Satt och kollade på madicken i morse och åt ben&jerry´s det var mycket gott dock inte den bästa frukosten!

Nu kurrar min mage och jag ska gå in i köket och fixa min lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback