skidastronaut

Vet ni vad? Just nu sitter jag och blir masserad. Det är skönt ska ni veta!
Idag har jag lekt skidastronaut det var kul, min syster kanin slickade på mina vantar, medans pappa tyckte jag var dum i huvudet som låg med hela skiddressen mitt på golvet i hallen och hade växtvärk i mitt ena ben. Yeaah!
Sen skulle jag öppna en varma koppen paket med mina skidhandskar  och mina skidglasögon och mina termobyxor och min jacka och mitt pannband. yeah! Hela paket gick sönder och sen orkade jag inte stå mer så jag la mig i köket och anne skrattade åt mig när jag hade ont i benet. Så kröp ut till hallen och sa PAPPA JAG HAR VÄXTVÄRK och han svarade DU HAR INTE VÄXTVÄRK DU ÄR SNART 18 ÅR! Tack för den men sen kom jonas och smörjde in mitt ben med zoon salva. Nu har jag inte lika ont!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback