sjukt nervös

Nu är jag uppe, kom inte från datorn förns klockan var säkert halv två. Somnade inte som en stock heller som jag hade hoppats på utan somnade runt tre, ingen hitt! Tänkte ta en snabbdusch och sen fixa mig och vid halv tolv ska jag in till stan för att träffa jonas, där ska vi leta efter en present till min bror som fyller 12 på lördag, gud vad han har blivit stor. jag hade för mig att han bara skulle bli tio, pinsamt!  men iallfall sen blir det jobbintervjun, jag börjar nu bli sjuktnervös. Jag hoppas det går skit bra.

Förresten sov jag jätte djupt i morse, inte ens mamma fick liv i mig men såklart ska min kära klasskamrat anton ringa 08:06 och fråga vart fan jag är och jag hör att det vibrerar och vibrerar på golvet men jag tänkte klockan är tio så det är klockan. men det var det ju inte. UTAN DEN JÄVEL, han blev arg coh sa "Alla är ju borta idag" haha :D

nu ska ajg sätta igång, hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback