Seg och trött och plugg

träningen var väldigt seg idag, hade varken ork eller lust. Bella hade heller ingen ork men vi körde igenom passet. nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och ska straxt hoppa i säng för att plugga SH, vilket inte är kul. Plugga och sova själv, yeah eller inte! Kommer nog sitta upp långt in till morgon kvisten känner jag. imorgon ska jag nog hem till mimmi men kom på att jag åker hem till mamma redan på lördag och då måste jag fixa med trappan och då hinner jag inte med rapporten på trappen vilket jag behöver göra imorgon så får se om jag sover hos henne. vilket jag vill men känner att jag måste bli klar med rapporten eftersom den ska vara inne på fredag och allt är hos pappa ellerjag får helt enkelt lägga in arbetet i mobilen och försöka göra det hos mamma. min dator älskar sånt, eller inte!

Vill ni veta en sak?
Jag är glad, jag är glad kan ni förstå det? så här glad var det väldigt länge sedan jag var och visade det. Mina tjejor vet om att jag inte har varit glad dom senaste månaderna. och nu märker dom att jag är glad. YEAH

Ingen mår så bra som jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback