klockan är mycket!

nu är klockan 00:26!
Jag sitter här pigg som en jälva tupp. Detta råder inget gott inför imorgon, är sjukt nervös ska ni veta. kommer säkert inte hitta dit fast att det ligger mitt emot platå och trappuppgången heter platensgatan 5a. men ändå jag kommer vara så nervös att jag kommer vara skitnödig och röka som en jude och glömma bort tiden. så känns det nu! Nu måste jag skärpa mig måste i säng. men har ingen större lust faktiskt. Sitter här i mina coola hörlurar och dunkar amanda jenssen och pratar med jonas och nicke i min pjymas med täcke över, myspys!

nu är det bara 48 dagar kvar tills jag blir stor och får ta körkort, gå ut på krogen och köpa cigg lagligt och själv. Jippi

Godnatt imorgon lär jag ju skriva ett par inlägg innan jag ska iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback