Godmorgon

Jag kan verkligen ingenting om datorer. Igår slutade vårat tangetbord att fungera och jag springer som en iller i hela huset för att hitta nya batterier men gav upp. Nu imorse hittade jag ett par nya men funkade inte ändå ropar på pappa och han säger att det är bara att trycka in en knapp på "stället" där man sätter musen så den ska laddas. Yeah!

Sitter här nu helt klar för att åka till jobbet, orkar inte ta kort på dagen outfit.
Slapp outfit blev det iallfall. Ikväll slutar inte jag förns nio, det suger! Men då kommer jonas och sover hos mig!
Fick även veta att han har snurrat och åkt ner i diket så han har ingen bil. Men han mår bra och det är det bästa! Så idag måste han åka buss till mig vilket han inte tycker om att göra. Nu ska jag ladda ner musik!

Idag ska min syster till frisören. Hon är nervös för hon ska bli blond, hon ska jämt göra det jag gör. Hon har samma ringsignal som mig, samma sms signal. Samma hårfärg, Allt är samma blir galen!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jonas

hmmm, nu vet ju alla vilken hårfärg du har alex ;)
å du, åker med farsan ut, så slipper bussen :)

2008-03-25 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback