Godmorgon eller ska vi säga godetermiddag?

Jag somnade runt två igår sen. jag låg och kollade på något som jag inte minns nu. eller jo CSI. Jag vaknade vid kvart över tio för att vara exakt och har nu legat och kollat på tv och ätit frukost och ska nu klä på mig och gå ut på en lång promenad. Är fortfarande jätte röksugen så att jag håller på att avlida..

Idag vill jag till ikea faktiskt. jag vill till on off jag vill köpa ngt nytt. Gaaaah ngt nytt vill jag ha. Ett par skor skulle verkligen inte sitta fel, ett par fina klackisar. OH JAG VILL HA! men får drömma vidare. ett tag till iallfall snart är det min födelsedag och då får jag massor pengar det har jag blivit lovad. Först min fest sen krogen på onsdagen sen BQ festen och sen Krogen på valborg, och då har min älskade pappa lovat mig både kläder och pengar.. Hihi
BARA 51 DAGAR KVAR, yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

nu ska jag hoppa in i duschen hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback