Förstår ni?

Jag har börjat förstå nu att jag har det jag har saknat under alla år. Jag somnar med ett leende varje kväll och vaknar med ett leende. Inga mer tårfyllda nätter och sömnproblem. Jag sover om nätterna. Det är fantastiskt. För en månad sen hade jag mina sömnproblem och nu sover jag varje natt så många timmar jag behöver. Jag har det jag har längtat efter. Kan ni tänka er ? Jag har det jag har strävat efter. Jag vet inte hur många gånger jag har inte orkat gå upp på morgonen för livet känns fel, vet inte hur många gånger  jag har velat ge upp hela livet och bara ligga kvar i sängen, Skita i allt och tycka synd om mig själv men ändå har jag gjort det jag ska. Jag har gått upp på morgonen och nu har jag det jag har längtat efter. Jag har mina tjejor som jag älskar mycket och som ställer upp för mig vad som än händer. Jag har mina grabbar i skolan som jag tycker om jätte mycket och har hur kul som helst med i skolan. Dom bryr sig inte om att jag är tjej i en killbranch utan dom ser mig som den jag är! Jag har ett jobb som jag trivs hur bra på som helst, man känner sig välkommen. Jag har jonas som jag tycker om jätte mycket. Det är en andledning till att jag går runt med ett leende. Ni som följer min blogg vet hur mina inlägg kan se ut när jag hade/har mina panikattacker. Dom har försvunnit, förstår ni hur skönt det känns? Jag fyller 18 år om 32 dagar och blir stor, jag kommer bli stor snart och när jag blir stor gör jag det med ett leende. Jag tror inte ni förstår hur glad jag äntligen känner mig. MItt liv har vänt totalt, jag är äntligen lycklig!

image589

Kommentarer
Postat av: yazmina

glad påsk!

Postat av: Madde

Vet du att jag får gåshud :D
Jag är så jäkla glad för din skull, Alexandra ! Du förtjänar det mer än nån annan.

2008-03-21 @ 15:10:14
Postat av: Jonas

jag tycker du sover mycket mer än du egentligen behöver :p

2008-03-22 @ 17:34:20

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback