Dom tackade ja!

Jag har faktiskt ingen större lust att skriva blogg idag men jag kan säga att jag fick jobbet och ska imorgon på en utbildning och sen har jag provningstid i två veckor sen får jag svar om jag får fortsätta och då har jag helg, kvälls och sommarjobb framöver. Vilket är toppen! Efter intervjun kom jonas ut till mig så lagade vi mat eller han gjorde det och sen körde han ner mig och bella till step-upen som idag var otroligt jobbig!

men som sagt återkommer imorgon om roligare inlägg. Det är faktistk sjukt hur folk kan trycka ner en, speciellt dom närmaste man har!

Kommentarer
Postat av: Rocky

Det låter som du fick en jättehärlig helg :) min var också rätt skön, var med lite vänner och så.. händer det nåt spännande för dig i veckan då? :D Va härligt att du fick jobbet, va är de för jobb? :) Kram

Postat av: Rocky

Va roligt att han fyller år! ja det är ju jättebra med ett jobb iallafall :) ..jag har veckan fullproppad med jobb, jobb och jobb, nästan för mycket jobb.. men det är bara denna veckan, håller på att byta jobb nu, så jag arbetar sista veckan på mitt förra jobb, och första veckan på mitt nya jobb den här veckan ^^ ..hoppas du sover gott inatt, god natt :) Kram

2008-03-05 @ 00:22:56
URL: http://www.metrobloggen.se/heart
Postat av: Anonym

hur har jag tryckt ner dig?

2008-03-05 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback