Det är lördag :D

Sådär nu är jag totalt proppmätt efter all kina mat jag har ätit. Det blev lite blandning av maten som vi beställde hem. Nöjd och belåten. Sen jag skrev sist har jag spelat en hel del guitar hero som jag äger allt på! Nu ska jag packa ner lite grejjor i min väska och vid sju eller halv åtta drar jag mig vidare till jonas. Vi ska se på film och vara onyttiga.

Nu skriver jag sista inlägget för idag och återkommer imorgon efter ca 7 eller 8 eller senare. som sagt jobbar mellan 12-18 sen packa och sen åka hem till pappa. ses imorgon och ha en toppen lördag =)

Kommentarer
Postat av: Rocky

Ah precis, och va härligt att du hoppar in till mig om kvällarna :) ..jag vill också testa guitarhero! ingen jag känner har det :,( Kram


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback