Aleek´ z ´

Coolt msn namn jag har va?
Coolisch jag äär!

Nu är det dags att bädda ner sig i sängen. Jag vill ha en ny säng hos mamma men får inte det. det suger! Snälla mamma! men men får stå ut helt enkelt. men ska lägga mig i sängen nu dricka lite cola och äta lite godis. Köpte nytt fast att jag har kvar sen igår, jag är ju rolig. men dom hade gott gods för M skulle ha det när vi gick in på willys i sista sekund förut. När vi var påväg till kassan sa dom i högtalaren "Nu är klocka nio och vi stänger var vänligen gå till kassan tack" Japp första gången jag hörde något sådant i en affär, coolt! Mycket coolt för min del nu förtiden har ni märkt det? COOL BRUD AZZZ! 

som sagt har fetaste sovmorgon imorgon, så jälva bäst! 
godnatt hoppas ni haft en bra söndag det har jag iallfall. ett bra slut på en sjukt tråkigt helg! 

Tobbe säger:

har ser ju ut som en tegelsten i fejat

Aleek´ z / ´ säger:

hahaha

Tobbe säger:

inge ont asså men damm

Aleek´ z / ´ säger:

hahaha

Aleek´ z / ´ säger:

fan inte haft sex på flera veckor

Tobbe säger:

inte ja heller. men så desperat är jag inte

Aleek´ z / ´ säger:

jag är det

Tobbe säger:

märker de.

jag och tobbe har alltid bra samtalsämne på msn!

image554
 
jag i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback