Sista lektionen

Och nu sitter jag på den där jobbiga svenska lektionen i datasalen. Idag är det sista lektion för denna termin. På samhällen åt vi glass och lekte leker. Min grupp kom sämst och hette dreamteam och dom andra två grupperna hette Sug min och team adolf, visst är min klass ganska mogen? Men det är kul!

Just nu står nästan alla i klassen och kollar på rönnmarks dator som visar något med en bil, intressant?
Medan erika våran lärare går runt och delar ut våra loggböcker för att vi ska skriva en utvärdering. Alexander sitter mitt emot mig och frågar om det är kul att skriva blogg!

Jag hoppas på att få sluta när jag har skrivit utvärderingen så att jag kan få komma hem!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback