hur trött som helst

Efter ha varit ute med tosse la jag mig i sängen för att kolla lite på tv.
Somnar som en stock vaknar igen en timme senare och kan inte få upp ögonen och somnar om. En timme senare händer samma sak men då försökte jag vara vaken, vilket inte gick! Så nu har jag kommit upp men är fortfarande lika trött!
Jag kommer för i helvete somna till fotbollen, det kommer inte se bra ut! Ska ut och ta en promenad i friska luften och se om jag blir piggare och köpa energi dryck på centrum. Det är ju tradition att äta chips och dricka något till fotboll. Jag hoppas även på mat snart, har endast ätit tre mackor idag, en som vi fick på minigolfen och sen 2 st förut, jag är hungrig!

Tjoflöööööjt, HEJ HEJ


Så här död är jag, som våran katt dantis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback