host host

Inatt sov jag inte mycket men ändå pallade jag mig upp för att åka till skolan, men när jag kom fram till skolan kände jag mig inte direkt frisk för att befinna mig i skolan så med tio bussen åkte jag hem igen och sitter nu här och har ont i magen och halsen och bröstet! Jag hatar hosta! Ska till vårdcentralen kvart över två, men jag behöver gå ner. eftersom min snälla syster har tagit sönder alla mina cyklar och det finns inga cyklar kvar här hemma förutom pappas som jag inte kan cykla på. Så måste gå ner till ljungsbro och sen tillbaka. det orkar man inte när man inte mår på topp.
I geeet craaaaaazy!

Ska gå ner och ta något äta innan jag svälter ihjäl, vilket jag inte vill göra! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback