All I ever wanted

I dag har det redan hänt för mycket.
Jag drömde om att jag fick tre sprutor mellan tummen och pepfingret, och att min säng vibrerade men det var bara för att det ringde i min mobilen. Efter det samtalet fick jag inte somna om och vänta på att få samtal av vårdcentralen och då var klockan halv åtta, tackar! Pratade med den tråkiga kärringen och hon frågar om jag kan vara där kvart över nio och då var klockan halv nio. Yes tänkte jag och hade inte fått upp ögonen än.
Har nu fått remiss till lungröntgen och sen tagit prover i halsen, jag fick inte jobba idag heller. thats suck eftersom jag vill ha pengar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en lång dusch. Ikväll blir det fotboll på mangolia! ,JAHAHRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback