stressad, hur tänker jag?

Jag somnade halv sex imorse, helt ärligt jag somnade halv sex! Jag låg och vred mig i sängen och hade tuppgjuck på allt! Jag ville somna och gjorde allt för att somna! Det var varmt och hela jag var varm pågrund av solen, sen även är min ögonrödsprängda igen! Anne tror det är pågrund av att jag kollar in i solan när jag solar, men det blir ju halvt så när man pratar med folk! CRAZY!

Känner mig stressad! om en timme ska jag gå till bussen, för att åka hem till mamma lämna min packning sedan gå till nathalie för att hämta saker åt sanna och elli, sedan in  till stan och träffa tobbe och köpa alkohol och ta en stan runda lite fort! Sen kvart över sex går bussen till sanna! Hur i helvete ska jag hinna allt? Jag tänker inte ibland! Vi får hålla tummarna att jag hinner med allt jag ska göra!

- Lämna packning hos mamma
- Gå till nathalie och hämta shorts och dricka till S&E
- Träffa tobbe och köpa alkohol
- Gå på stan för att hitta solbrillor, hårspray, hudloution, läppglans
- städa mitt rum och badrummet
- göra mig fin
- förfesta med tobbe!

Jag lär aldrig fixa dom här punkterna i dag mellan halv ett och halv sju. Och det värsta är att alla punkterna måste´s göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback