lön imorgon?

Nu ska jag ut och ta min kvällscigg och sedan hoppa i säng, men funderar på om jag ska sitta vid datorn i 27 minuter till då det blir fredag och min lön ska ha kommit in så jag slipper logga in halv åtta imorgon för att se om lönen har kommit pågrund av att har den inte det måste jag låna pengar av pappa, men då kan jag troligtvis inte gå på krogen på lördag som jag hade tänkt! Vi håller tummarna på att min lön kommer och allt blir frid och fröjd!

Imorgon drar pappa med familj till öland, jag trist som en anka följer inte med! men pågrund av olika orsaker! Annars hade jag väldigt gärna följt med! nu ska jag faktiskt skriva ett till inlägg om min syster! Måste bara få ur mig detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback