La mjusicola tipz !!!!

Jag satt på min mammas dator igår och hittade lite eller ganska mycket BRA musik! Eftersom jag är en techno/trance nörd tog jag bara sån musik! men någon där ute som läser min blogg kanske tycker om sådan musik så jag tänkte skriva några bra låtar!

Roberto Molinaro - Superman
Mikesh - 2 Know Good (Teenagerz Radio Edit)
DJ inphinity - 12 inch
Dj Ballon - Pussy Lover  <-------- min favorit just nu!
(Ru Remixes) Jason Mraz - Im Yours
Krid P. - Bangrah (The Hitmen Remix Edit) - www.djbachu.xt.pl
Dj Scott Project - Do You Wanna Get High
Denise Lopez - Tarzan Boy (Summer Extended)(www.djwitek.xt.pl)
05 - 86 - DJ Jerome ft. DJ Maurice - Ladioo
Bang Bang - DJ Rob (Decibel Outdoor 2005 - Hardstyle Mixed By DJ Zany)
Chris Daughtery - Over You

Dom där låtarna spelas om och om igen på min mobil, and you know what? I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback