jag vill ha körkort....

Just nu skulle det sitta fint med körkort, för då skulle jag ta bilen och bara åka åka och åka tills jag inte orkar köra mer. Vilket kommer gå fort men ändå, bara känslan av att sitta där framför ratten och höja musiken så högt man vill och bestämma helt över musiken, vilken frihet! Kanske är bäst att börja läsa terorin så jag får min frihet! Kanske borde gå och lägga mig i sängen redan nu? ne, det orkar jag inte! Vi tar det till frukosten imorgon!

Jag ska nog gå ut och ta mig en liten promenad i kvällsvärmen. Annars imorgon ska jag träffa johanna över en fika, kan säga att det verkligen var evigheter sen jag träffade henne. Jag saknar henne men imorgon, äntligen!
Nej, nu ska jag ut och röra på mig, börjar få panik över mina tre nyttiga veckor. Har nog fuskat lite, men va fan jag är beroende säger jag ju! men jag SKA fixa det! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback