jag ska vara ärlig

Har du någon gång testat droger: Ja, ångrar det idag!
Tar du droger: Nej, om inte cigg är en drog?
Har du sovit i samma säng med samma kön: haha klart
Har du hånglat med samma kön:  jahrååå
Har du rymt hemifrån:  nej
Har du rökt: jag röker ciggaretter
Har du snusat: hade en snusperiod vararade någon månad
Har du legat på akuten:  nej
Har du svikit någon: tyvärr ja
Har du tänkt tanken att mörda någon: nej inte direkt
Har du blivit överfallen någon gång: nej
Har du varit i slagsmål: nope!
Har du haft sex senaste månaden: på söndag är det en månad sedan, THATS SUCKS!
Vill du ha barn: Japp, två st molly och elliot
Har du varit full: HAHA ja för full några gånger
Festar du mycket: enlig min mamma, men blir vel varje helg
Vad är det pinsamaste du har gjort på fyllan:  väldigt väldugt många pinsamma saker vi inte ska gå in på
Har du spytt på fyllan: tyvärr ja
Är du nöjd med ditt liv: Ge mig en pojkvän så kommer jag älska mitt liv
Är du bortskämd: Inte vad jag själv tycker men jag har min pappa som stöd!
Är du blyg: det beror helt hur den andra personen är mot mig!

hittade denna hos
http://joonnaak.blogg.se


Kommentarer
Postat av: JONNA - bättre än blondinbella!

sv; hihi gör så! :D

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hihi nja kanske inte så sexigt, eller ja det blir ju vad man gör det till så att säga ;) haha. Sov så gott.

2008-07-24 @ 23:12:07
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback