en öl, shott, cider eller ett glas vin

Nu ska jag snart gå ut och möta upp madelen och viktor för att ta oss in till stan och sätta oss på 55:an för att ta oss ett glas! Lite senare kommer även nathalie och sanna! Dock måste vi gå ner dit så tidigt pågrund av att klantjönssonrna har glömt sina legg hemma, smartas rättaresagt! Dom kollar nämligen inte legg så tidigt! Dom är ju klantiga! så förhoppningsvis blir det inga problem! Dock kan det bli problem med nathalie! Usch vad fjortisaktigt det lät! HAHAHA!
nj nej madde och viktor kommer om ca tio minuter!! Tänka bjuda er på kvällen outfit! En enkel vit klänning från cubus! "häver" fram min bruna färg! lite porrigt sådär! HEJ HEJ HEJ HEJ




Kommentarer
Postat av: JVS svar;

Juuuvs svar: Hum, ja det syns ju på henne. Men jag tror jag väljer Sienna trotts allt!



tack ;) Nu blir jag glad.

Postat av: Alexandra

Haha jag diggar ditt namn me ;)



hehe nämen joovi min lilla älskliing XD

2008-07-29 @ 21:57:46
URL: http://noordhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback