diologer från VIS

Nu ska jag berätta lite diologer för er!

nathalie - jag har haft sex
Jag - med vem
nathalie - Kalle
Ida - Anka
Nicke - kvack kvack

En kille gick fram till vårat tält och förklarade vad som låg i vårat tält!
- Där inne ligger det tre blondiner som är ganska otrevliga men den var också trevliga och här borta ligger det några brunetter! KOM IGEN NU TJEJOR DET ÄR JU EFTERFEST FÖR FAN!
(då var klockan sex på morgon ungefär vill jag påpeka)
Nicke - MUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
- NEJ DET LIGGER TRE BLONDINER OCH EN KOSSA!

en liten kille kom fram till mig och nathalie och frågade efter cigg!
Killen - Kan jag få en cigg
N och A - nej du är för liten
N - Hur gammal är du?
Killen - 18
N - när fyller du då?
Killen - 890914
N - vart bor du då?
Killen - överum
N - vilken skola går du på då?
Killen - 7-9 i överum tills jag går ut! 
N och A - HAHAHAHAHAH, du gjorde precis bort dig!
HAhA, så jälva trög kille, gick i sjuan och skulle börja åttan, Blåst kille!

Vi satt på berget och förfestade med några från linköping
A - hon är dum i huvudet
H - HAHA, en blondin
N - NEJ JAG ÄR INTE DUM I HUVUDET JAG HAR BARA KORTSLUTNING ibland!

Eller som little man och slyna gick runt och sa till alla när vi skulle gå till tältet!
Ska vi dansa?
nej ?
ska vi hoppa då?
nej ?
HOPP ÅT HEVLETE!
sämsta någonsin hahaha!


jag var bara tvungen att skriva ner dom innan jag glömmer bort dom totalt!
Nu ska jag äntligen hoppa i säng! GODNATT
N = Nathalie
I = ida
A = JAG alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback