Cp inlägg

Jag är tydlingen super trött och är helt rödsprängd i mitt ena öga, hur normalt är det när jag har sovit mer än 12 timmar? Jag har huvudvärk, jag vet inte vad det är med mig. Lyssnar på värsta sorligaste låten, eller det är ingen låt utan dom pratar men den är verkligen helt otäck ändå! Lady & bird - La Ballade of Lady And Bird. Det är typ två små barn som hittar inte sina föräldrar, DEN ÄR SÅ JÄLVA SORLIG!

"Yes we scream more, HEEEEEEEEEEEEELP HEEEEEEEEEEEEEEEEEELP HEEEEEEEEEEEEEELP"

vad håller jag på med? Jag är lite knasig idag, jag är tydligen väldig seg idag! Dock åt jag en brackare till frukost, 4 rostade mackor med 3 st leverpastej och en med ost, äkligt cool är jag! Och till det blev det en powerking för att vakna till!
Ofta jag lyssnar på malmö beach night party med slagsmålsklubben, jag säger ju det. VAD HAR JAG FÖR JÄLVA MUSIK?

SNART ÄR DET FREEEEDAG OCH DÅ SKA JAG OCH VIKTOR SLÅ PÅ STORT OCH MADELEN SKA SE TILL OSS HELA KVÄLLEN!
eller hur madelen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback