Gossip Girl & Amanda Jenssen

Har nu sett på gossip girl och har fått i mig mat och fick mitt efterlängtade godis.
Gossip girl var faktiskt bättre än väntat men mitt favorit program kommer alltid att vara OC, ingen kan någonsin ändra på det! men som sagt så fick jag ju mitt efterlängtade godis, anne kom hem runt kvart i åtta och då skrek syster att hon absolut ville ha godis, så dom tog bilen till ica i sista minuten och jag fick mitt godis!

Nu sitter jag och laddar hem massor med Amanda Jenssen, jag älskar verkligen hennes röst! Hon är verkligen något extra, och jag har ju klart hört henne mer än vad jag har hört Marie. Det är nog bäst att komma tvåa i Idol. Det är ju dom som kommer längst!

Nu ska jag ta mitt godis och gå och lägga mig kanske ?
Ska vara hemma från skolan imorgon med, och imorgon ska jag sova hade jag tänkt! Hoppas jag kan det bara!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha jag tyckte de va likt OC men inget slår OTH ;)

Postat av: Tobias

svar: hehesant,första avsnitten är sällan asbra ;)

2008-01-29 @ 21:47:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: ja de kan du alltid göra, smart =)

2008-01-29 @ 22:30:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback