Working glass hero

Nu är det dags att röra sig mot sängen blev senare än väntat och jag är ju helt från vettet. Fick för mig att Gossip girl gick klockan nio och fem över nio får jag panik och hittar inte dosan och kom sen på att det var åtta det gick så missade det. Fan!

Usch säger jag bara vilken träningsvärk jag har sedan gårdagens träning, min rumpa har aj aj och min rygg och mina armar. Hoppas det inte blir värre imorgon får då ska det ju jobbas en massa! men men vad ska man göra åt saken träna ger resultat och det ser jag på mig själv. När jag har nått min mål vikt ska jag bjuda på före och efter bilder, lär nog ta ett tag till men snart så innan den 26 april har jag på mig! Eller egentligen den 27 mars för då ska jag till sälen och ska komma i mina ur fula termobyxor. Dom passar men dom sitter åt en aning. Förresten ska jag inskaffa mig en rosa svea mössa till sälen resan, bara för att vara extra snygg i backen och synas.

Imorgon är även en kort dag tycker jag, först svenska B lektion på morgonen sen byggtimme till halv tre och sen mentor tid i ca 5 minuter. jag älskar onsdagar!

nej nej sängen väntar, och mina program på MTV! hej hej och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback